אימון ילדים ונוער – קודקוד המחשבה
רוב מקורות המידע שעוסקים בנושא המחשבה מציינים כי אדם חושב בממוצע כ 70,000 מחשבות ביום. בשנת 2020 התפרסם מחקר שזיהה את דפוס הפעולה שנוצר במוח
אימון לילדים
אימון ילדים – מה קורה כשלא מזהים את היכולות הקיימות בנו? איך אנחנו אלופים בלאסוף כישלונות ולהציף את עצמנו בכל מה שהשתבש בעבר, או עלול
טיפול אינטגרטיבי – תקשורת בין אישית
קודקוד הדיבור בתהליך טיפול אינטגרטיבי עצמו לרגע את העיניים ודמיינו את עצמכם באותו החדר עם אדם שיש לכם איזה קונפליקט איתו. ועכשיו תעלו למודעות את
אימון אינטגרטיבי – ששת קודקודי התודעה
תודעה מורכבת מאוסף החוויות האישיות שלנו. היא למעשה האופן שבו אנחנו תופסים את עצמנו. לרוב אנחנו מתהלכים עם לא מעט אמונות, תפיסות ומחשבות על עצמנו
אימון ילדים ונוער
אימון ילדים ונוער הינו תהליך קצר טווח יחסית בו הילד מחזק איזושהי איכות פנימית בהתאם למטרה לשמה הוא הגיע לאימון. כבר במפגש הראשון הילד מנסח לעצמו מטרה בעלת ערך עבורו, לדוגמא, ילד שמרגיש מעט ביישן אולי ירצה לחזק את הבטחון לבטא את עצמו, ילד שמגיב בכעס ומתפרץ בכל מפגש עם מציאות בלתי רצויה ייתכן וירצה לחזק את הרוגע והקלילות בתוכו וכד'. בדומה לחדר הכושר בו מחזקים את השרירים באמצעות חזרה על התרגילים, כך גם בתהליך אימון, ילד יחזק את יכולת הקשב שלו, הסקרנות שבו, הקלילות שבו. על כל מיומנות אפשר לעבוד וניתן לחזק באמצעות זיהוי ותרגול. בתהליך אימון מתוודע הילד לחלקים הפנימיים שבו: כוונה – רצון, רגשות, שכל, ולחלקים החיצוניים שבו: מחשבה, דיבור, מעשה – התנהגות. כשהילד לומד לעבוד עם כל אחד מהחלקים בצורה מיטיבה, הוא יצליח להביא את עצמו לידי מימוש בצורה טובה יותר, ידע לנהל את חייו ללא קשר לנסיבות הסובבות אותו.